nelly pelly plönn & chejto ! :D

jag kom på ett nytt namn till bejto idag.
Eftersom han alltid är med chadde blev det chejto och badde ! Riktigt fint tycker jag. Fast ha, då fick jag namnet Nea och Nelly fick Belly !
efter skolan gick jag och nelly till konsum.. Jag tror hon gillar snickers ! ;p efter de blev de att gå hem till mig & nelly visade hur man sög av en korv. Riktigt bra tkr jag, jag borde nog förlja hennes exempel! Aja, jag undrar vad hon ska göra ikväll, hahhaahhahaha! Fast problemet är att hon inte vet vad hennes kille heter, hon tror han heter Martin. Hahahahha , sååååå blåst! :D


nu ska nelly gå på toa med martin :) hejdå !

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså jag vet visst vad han heter ;o

och vi är inte ens tillsammans ;o <3

2010-12-13 @ 18:40:15
Postat av: Anonym

asså jag vet visst vad han heter ;o

och vi är inte ens tillsammans ;o <3

2010-12-13 @ 18:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0